облыс әкімінің сайты - түркістан облысы әкімдігінің басқармалары

페이지 정보

작성자 Tera 작성일 24-09-21 06:11

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=облыс+әкімінің+сайты+түркістан+облысы+әкімдігінің+басқармалары
 
 
облыс әкімінің сайты - түркістан облысы әкімдігінің басқармалары [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Түркістан облысы (жылдары Оңтүстік Қазақстан облысы және 1963–1992 жылдары Шымкент облысы) — Қазақстанның оңтүстігіндегі облысы. 1932 жылы 10 наурызда құрылған. 2018 әкімшілік орталығы Шымкенттен Түркістанға ауыстырылды; Шымкент республикалық маңызы бар қала мәртебесін алып, Оңтүстік Қазақстан облысының құрамынан алынды. Аумағы 117,3 мың км². Тұрғыны адам (2018). Орталығы – Түркістан қаласы. Солтүстігінде Ұлытау, шығысында Жамбыл, батысында Қызылорда облыстарымен, marketing kaspi оңтүстігінде. Түркістан облысы әкімдігінің кейбір қаулылары осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес жойылсын. 3. "Түркістан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі. Түркістан облысы әкімінің өкімімен және Президент Әкімшілігі мен Ордабасы ауданы мәслихаты депутаттарының келісімдері бойынша Бағлан Батыршаев. Түркістан облысы әкімдігінің кейбір қаулылары осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес жойылсын. 3. "Түркістан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі. Түркістан облысының әкімдігі Акимат Туркестанской области. Түркістан облысы әкімдігінің 2022 жылғы 21 қарашадағы № 228 "Түркістан облысының мемлекеттік сатып алу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы" қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы. Түркістан облысы (жылдары Оңтүстік Қазақстан облысы және 1963–1992 жылдары Шымкент облысы) — Қазақстанның оңтүстігіндегі облысы. 1932 жылы 10 наурызда құрылған. 2018 әкімшілік орталығы Шымкенттен Түркістанға. Облыс әкімі Өмірзақ Шөкеевтің өкімімен, Президент Әкімшілігінің келісімімен Түркістан облысы әкімінің орынбасары болып Рашид Аюпов тағайындалды. Рашид Аюпов 1981 жылы Кентау қаласында. Түркістан облысында газ нысандарының құрылысы қатаң бақылаудан өтіп жатыр. Облыс әкімі Дархан Сатыбалды осы саладағы мәселелерді талқылау үшін кезекті рет мәжіліс өткізіп, жауапты басқарма басшысының есебін тыңдады. Сонымен бірге мәжілісте елді мекендерді сапалы электр қуатымен қамту барысы да талқыланды. Өңір басшысы өз міндетін дұрыс атқармаған мердігерлерге заң шеңберіне шара қолдануды тапсырды. Түркістан облысы әкімдігінің 2022 жылғы 12 наурыздағы № 57 «Түркістан облысының ауыл шаруашылығы алқаптарында карантиндік режим енгізе отырып, карантиндік аймақ белгілеу туралы» қаулысына өзгеріс енгізу туралы. Шымкент қаласындағы 30 аумақтық мемлекеттік органның барлығы келесі айда Түркістан қаласына көшеді. Шымкент қаласында орналасқан аумақтық. Түркістан облысы (жылдары Оңтүстік Қазақстан облысы және 1963–1992 жылдары Шымкент облысы) — Қазақстанның оңтүстігіндегі облысы. 1932 жылы 10 наурызда құрылған. 2018 әкімшілік орталығы Шымкенттен Түркістанға. Облыс әкімінің сайты, түркістан облысы әкімдігінің басқармалары Түркістан облысы әкімдігінің 2022 жылғы 21 қарашадағы № 228 «Түркістан облысының мемлекеттік сатып алу басқармасы» мемлекеттік. Түркістан облысы әкімдігінің 2022 жылғы 21 қарашадағы № 228 "Түркістан облысының мемлекеттік сатып алу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы" қаулысына өзгерістер мен. Түркістан облысы әкімдігінің 2022 жылғы 21 қарашадағы № 228 "Түркістан облысының мемлекеттік сатып алу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы" қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы. Мәжит Төлеубекұлы Есенбаев (шілде 1997 — қазан 1999) Камалтин Ескендірұлы Мұхамеджанов (қазан 1999 —) Нұрлан Зайроллаұлы Нығматулин.

патриоттық әндер минус скачать, қазақша әндер караоке скачать ердің бақыты әйел эссе жазу, ердің бақыты әйел идеясы ақша жүйесінің элементтері, ақша және банк жүйесі все статьи украины, уголовный кодекс украины читать авис логистикс контакты, авис логистикс семей педагогикалық әдіс тәсілдер, тиімді әдіс тәсілдер түрлері

пән мұғалімдердің өзара сабаққа қатысуы - сабаққа ену және талдау [Читать далее...]

Жан-жақты бақылау жылына екі-үш рет ғана жүргізіледі, оның мақсаты – оқу-тәрбие үдерісінің бір бағытын жан-жақты тексеру (әдістемелік жұмыс, оқу-тәрбие жұмысы, сабақтан тыс тәрбие жұмысы, ғылыми-зерттеушілік және эксперименттік жұмыс, т.б.) немесе әдістемелік бірлестіктердің, жеке мұғалімнің жұмысын жан-жақты тексеру. Егер біз жеке мұғалімнің жұмысын тексерсек, онда оның сабақтарға дайындығынан бастап, ол өткізетін сыныптан тыс іс-шаралармен аяқтаймыз (үйірме жұмысы, үлгерімі нашар оқушылармен сабақтан тыс жұмысы, т.б.). Егер бүкіл ӘБ жұмысы тексерілсе, онда да жоспарлаудан, ұйымдастыру жұмыстарынан бастап, сыныптан және мектептен тыс іс-шаралармен аяқтаймыз. 3.(Аспектілі) біртұтас талдау – құрылымдық талдау негізінде жүзеге асырылады. Онда сабақтың бір тұсы, бір тұрғысының талдауына ерекше назар аударылады. Көрсетілген видео сабаққа үлгілі талдау тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Асылбекова Б.А. ІV. Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі, оқушылардың білім, білік дағдыларының деңгейі көбінесе оқыту сабақтарына қатысу кезінде бағаланады. Сабақты талдау дегеніміз – оқыту сабағын бүтіндей және жан жақты талдау, баға беру, мектептің әдістемелік жұмысының бір түрі болып табылады. (Слайд№3). Сабақты талдау мұғалімге не үшін қажет? Педагогтың әдіснамалық сауаттылығын және оқушылардың білім сапасын көтеру үшін қажет. Сабақты талқылауды келесі үлгімен жүргізуге болады: 1. Сабақ туралы жалпы мәлімет: күні, топ, мұғалімнің аты-жөні, оқытылған пән, сабақтың өткізілу орны, мұғалімнің оқушыларға сабақ мақсаттарын хабарлауы, қатысу мақсаты. 2. Сабақтың құрылымы мен түрі: бағдарламаның мазмұнына және ғылымның даму деңгейіне сай келуі, оқушылар дүниетанымының және идеялық-саяси бағдарламаларының қалыптасуы, оқу материалының заманмен. Өзара сабаққа ену үлгісін жаңартылған бастауыш сыныпқа арнап жаздым. Төмендегі Авторлық бағдарлама толық нұсқасы емес, тек сізге танысу үшін көрсетілген, сайтқа жарияланған документтен айырмашылығы болуы мүмкін. Жүктеу үшін осы беттің төменгі жағындағы жүктеу деген жазуды басу керек. Авторлық жұмыс: "Өзара сабаққа қатысу" үлгі. Бегмашова Гульнур Амантуровна. Түркістан облысы Түркістан қаласы №12 "Қ. Сәтпаев атындағы жалпы орта мектебі" КММ бастауыш сынып мұғалімі. 1972. Пән мұғалімдердің өзара сабаққа қатысуы, сабаққа ену және талдау 3.(Аспектілі) біртұтас талдау – құрылымдық талдау негізінде жүзеге асырылады. Онда сабақтың бір тұсы, бір тұрғысының талдауына ерекше назар аударылады. Көрсетілген видео сабаққа үлгілі талдау тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Асылбекова Б.А. ІV. Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі, оқушылардың білім, білік дағдыларының деңгейі көбінесе оқыту сабақтарына қатысу кезінде бағаланады. Сабақты талдау дегеніміз – оқыту сабағын бүтіндей және жан жақты талдау, баға беру, мектептің әдістемелік жұмысының бір түрі болып табылады. (Слайд№3). Сабақты талдау мұғалімге не үшін қажет? Педагогтың әдіснамалық сауаттылығын және оқушылардың білім сапасын көтеру үшін қажет. Мұғалімдердің сабаққа қатысу парағы Сагинбекова Жазира Сабетбековна Алматы облысы, Іле ауданы, Жауғашты ауылы, "№ 27 орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен" МКМ директордың. Мұғалім қабілетілетін зерттеу. Өзара тәжірибе алмасу. Білім көтеру курстары. Мұғалімнің зерттеушілік мәдениетін қалыптастырудағы білім деңгейін көтеру іскерлікті арттыру жоспары. Оқушылардың ойлау қабілетін және белсенділігін. Өзара сабаққа ену үлгісін жаңартылған бастауыш сыныпқа арнап жаздым. Төмендегі Авторлық бағдарлама толық нұсқасы емес, тек сізге танысу үшін көрсетілген, сайтқа жарияланған документтен айырмашылығы болуы мүмкін. Жүктеу үшін осы беттің төменгі жағындағы жүктеу деген жазуды басу керек. Авторлық жұмыс: "Өзара сабаққа қатысу" үлгі. Бегмашова Гульнур Амантуровна. Түркістан облысы Түркістан қаласы №12 "Қ. Сәтпаев атындағы жалпы орта мектебі" КММ бастауыш сынып мұғалімі. 1972. Мектепте мұғалімдердің өзара сабаққа қатынасу мен тәжірибе алмасу мына мақсаттардан тұрады: Сабақ барысында мұғалім үлгерімі төмен оқушылармен жекелей жұмысты қалай жүзеге асыратынын зерттеу. Бағдарламасы: Үлгермеуші және үлгерімі төмен оқушылардың үлгермеу себептері мен олардың педагогикалық – психологиялық деңгейлері хабардар болуы Оқушыларды талдау, жинақтау, топтау, салыстыру, анықтау, нақтылау жұмыстарын үйретудег мұғалім қызметінің тиімді жақтарын анықтау; Сабақ барысында оқушылардың ойлау қызметін, өз ойын жеткізе білу қабілеттерін анықтау; Сабақ үстіндегі оқушылардың тәртібіне және жұмыс істеу қабілетіне бақылау жасау. Бағдарламасы. Мұғалім қабілетілетін зерттеу. Өзара тәжірибе алмасу. Білім көтеру курстары. Мұғалімнің зерттеушілік мәдениетін қалыптастырудағы білім деңгейін көтеру іскерлікті арттыру жоспары. Оқушылардың ойлау қабілетін және белсенділігін. Сабаққа ену және талдаудың жалпы әдістемесі. Сабақты талдау өткенді қайталау, пән аралық байланыс. Мұғалімнің сөйлеуі, сауаттылығы, эмоционалдығы, тіл байлығы, оқушылардің білім сапасы. Құрастырған: физика пәнінің 2 санатты, үшінші(негізгі) деңгейлі мұғалімі Мамаева Арайлым Серікбекқызы Қосымша. Заманауи сабақты талдау парағы. Өзара сабаққа ену үлгісін жаңартылған бастауыш сыныпқа арнап жаздым. Төмендегі Авторлық бағдарлама толық нұсқасы емес, тек сізге танысу үшін көрсетілген, сайтқа жарияланған документтен айырмашылығы болуы мүмкін. Жүктеу үшін осы беттің төменгі жағындағы жүктеу деген жазуды басу керек. Авторлық жұмыс: "Өзара сабаққа қатысу" үлгі. Бегмашова Гульнур Амантуровна. Түркістан облысы Түркістан қаласы №12 "Қ. Сәтпаев атындағы жалпы орта мектебі" КММ бастауыш сынып мұғалімі. 1972. Мектепте мұғалімдердің өзара сабаққа қатынасу мен тәжірибе алмасу мына мақсаттардан тұрады: Сабақ барысында мұғалім үлгерімі төмен оқушылармен жекелей жұмысты қалай жүзеге асыратынын зерттеу. Бағдарламасы: Үлгермеуші және үлгерімі төмен оқушылардың үлгермеу себептері мен олардың педагогикалық – психологиялық деңгейлері хабардар болуы Оқушыларды талдау, жинақтау, топтау, салыстыру, анықтау, нақтылау жұмыстарын үйретудег мұғалім қызметінің тиімді жақтарын анықтау; Сабақ барысында оқушылардың ойлау қызметін, өз ойын жеткізе білу қабілеттерін анықтау; Сабақ үстіндегі оқушылардың тәртібіне және жұмыс істеу қабілетіне бақылау жасау. Бағдарламасы. Басшы сабаққа қатысады. Л. А. Хаукка, «Оқу-өндірістік комбинат» КММ әдістемелік кабинет меңгерушісі, Өскемен қ. Мектепішілік бақылау үдерісінде білім беру ұйымы (бұдан әрі БҰ.

порядок закупок самрук казына параграф, правила закупок самрук-казына 2023 әлемді өзгерткен өнер табыстары, әлемді өзгерткен өнертабыстар бжб роторная косилка бу на олх, трактор косилка бу айри песни мен сени суйемин, мен сени суйемин текст мамандық таңдау сөйлем, әлемге керек 10 маман жиросжигатели для мужчин, жиросжигатели лучшие массажное кресло алматы цена, массажное кресло купить алматы
хирург болу үшін қанша жыл оқу керек
әлемді өзгерткен өнертабыстардың адамзат денсаулығына әсері эссе
футбол онлайн смотреть бесплатно прямой эфир ютуб
педагогика ғылымының негізгі категориялары тест
административная карта костанайской области

.
==============================================================

~~~~~ сөйлеу мәнері дегеніміз не ~~~~~

==============================================================
.