әдебиетті оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы - жұмажанова…

페이지 정보

작성자 Jerome Hoover 작성일 24-09-08 10:56

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
әдебиетті оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы - жұмажанова әдебиетті оқыту әдістемесі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мектепте әдебиетті оқытудың мән-маңызы көркем туындыны оқыту, талдау, ахмет байтурсынов кластер на русском оқырмандық пікір қалыптастырумен ашылмақ. Қазақ әдебиетін оқыту – ғылым ретінде дамуын мына бағытта зерттейді: ғылыми-әдеби эксперимент; жаңартылған сабақтың түрлері; шығармашылықпен оқыту жүйесі; дидактикалық ұстанымдар. Әдебиетті оқыту әдістемесінің іргелес ғылымдармен өзара байланысы: 1) Әдебиеттану – көркем әдебиеттің ерекшеліктерін, оның дамуын оқытатын ғылым. Ол. Әдебиетті оқыту әдістемесінің іргелес ғылымдармен өзара байланысы: 1) Әдебиеттану – көркем әдебиеттің ерекшеліктерін, оның дамуын оқытатын ғылым. К25 Қазак әдебиетін оқыту әдістемесі оку кэдэалы/ А. О. Кәршжанова, Т. Қ. Қасенова. Павлодар Кереку, 2015. 141 б. І8ІЙ. Әдістемелік құзыреттілік әдебиеттанымдық құзыреттіліктің құраушысы ретінде дербес-тұлғалық деңгейде әдебиетті оқыту әдістемесі, мектептік әдеби білім. Жалпы білім беретін орта оқу орындарындағы өзге пәндер арасындағы әдебиет пәнінің алатын орны мен әдебиетті оқыту әдістемесі жөніндегі ілімнің мән. Әдебиетті адамзаттың ғасырлар бойы жасаған мұрасы сөз өнері әрі ғылым ретіндегі ерекшеліктеріне сүйене отырып, адамзат тарихымен тығыз сабақтастығын. Мектепте әдебиетті оқытудың мән-маңызы көркем туындыны оқыту, талдау, оқырмандық пікір қалыптастырумен ашылмақ. Көркем туындыны оқу бар да, талдау бар. Талдау оқусыз жүзеге аспайды. Оқу. Көлемі: 4 бет. Таңдаулыға: 'Қазақ әдебитін оқыту әдістемесінің басқа ғылым салаларымен байланысы' Жалпы педагогикалық тұрғыдан ойлауды. Сол себептi әдебиеттің басқа пәндермен IV «ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ» ПӘНІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Қорыта айтқанда, бағдарлы деңгейде «Қазақ әдебиеті» пәнін. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы орыс ғалымының «Адам тәрбиесі. Әдебиетті оқыту әдістемесі.- А.-2009.– 288б Шығармашылық іс –. Әдістемелік құзыреттілік әдебиеттанымдық құзыреттіліктің құраушысы ретінде дербес-тұлғалық деңгейде әдебиетті оқыту әдістемесі, мектептік әдеби білім. Әдебиетті оқыту әдістемесі – ғылыми пән. Жоспар. 1.Әдебиетті оқыту әдістемесі – дербес ғылым. 2.Әдебиетті оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы. 3. Әдебиетті оқыту әдістемесінің іргелес ғылымдармен өзара байланысы: 1) Әдебиеттану – көркем әдебиеттің ерекшеліктерін, оның дамуын оқытатын ғылым. Ол. Мектепте әдебиетті оқытудың мән-маңызы көркем туындыны оқыту, талдау, оқырмандық пікір қалыптастырумен ашылмақ. Көркем туындыны оқу бар да, талдау бар. Талдау оқусыз жүзеге аспайды. Оқу. Университет. О нас; Университетская жизнь; Новости; История университета; Руководство.

қр конституциясы 24 бап, қр конституциясының 24-бабының 1 - 4 - тармақтары бизнес жоспардың мақсаты, бизнес жоспардың негізгі бөлімдері күн жүйесіндегі жетінші ғаламшар, күн жүйесіндегі планеталар ретімен ана тілдің болашағы қандай болмақ, ұлт тілінің болашағы қандай болады үй алу үшін не істеу керек, үйге кезекке тұру онлайн

қобыланды батыр жырындағы кейіпкерлерге мінездеме 5 сынып - қобыланды батыр кейіпкерлеріне мінездеме [Читать далее...]

Қобыланды батыр жырындағы кейіпкерлерге мінездеме 5 сынып, қобыланды батыр кейіпкерлеріне мінездеме

Қобыланды батыр жырындағы кейіпкерлерге мінездеме 5 сынып, қобыланды батыр кейіпкерлеріне мінездеме

5 минут. 1. Жағымды ахуал қалыптастыру: «Мен үшін қымбат» деген сөзді айту барысында оқушылар сөздерді айтады. Бірінің айтқанын бірі қайталамайды. 2. Топқа бөлу: «Қобланды батыр» тобы. Пән: Қазақ әдебиет. Бөлім атауы: Таза, мінсіз асыл сөз. Сабақтың тақырыбы: «Қобыланды батыр» жыры. Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Т/Ж3.Көркем шығармадағы образ. Т/Ж4.Шығарма.
Қобыланды батыр жырындағы кейіпкерлерге мінездеме 5 сынып, қобыланды батыр кейіпкерлеріне мінездеме
About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features NFL Sunday Ticket Press Copyright. Қобланды батыр» жырындағы кейіпкерлердің портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Жырдан екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. Топқа бөлу. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (7 мин) Алпамыс батыр жырының кейіпкерлеріне мінездеме беру 5. Алпамыс Қобыланды батыр жыры нұсқаларының ерекшеліктері. Оқушылардың көпшілігі орындай алады:«Қобыланды батыр» жырынан алған әсерін сипаттап, кейіпкерге өлең жазады. Қобыланды батыр» жыры. Кейіпкерлер бейнесі 5-сынып Поэма кейіпкерлеріне мінездеме бер.Кестеге шығармадан үзінді кейіпкерлер байбөрі жырдағы бейнесіне. Батырлар жыры жақын жанр түрі: Эпостық жырлар. 5.Эпостық жырларда батырларға серік болған арулар: Ақжүніс- Ер тарғын,Назым-Қамбар батыр,Құртқа –Қобыланды. 5 минут. 1. Жағымды ахуал қалыптастыру: «Мен үшін қымбат» деген сөзді айту барысында оқушылар сөздерді айтады. Бірінің айтқанын бірі қайталамайды. 2. Топқа бөлу: «Қобланды батыр» тобы. 25 бейне сабақ. «Қобыланды батыр» жыры. Алғашқы сын. Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас». Мектеп бағдарламасы. Қазақ әдебиеті 5 сынып. Қобыланды батыр жырындағы кейіпкерлерге мінездеме 5 сынып, қобыланды батыр кейіпкерлеріне мінездеме Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. (Оқушылар назарын сабаққа аударамын,сабақ мақсатымен,тақырыбымен таныстырамын, топқа бөлінеді) Қызығушылықты ояту. Автор: "№60 жалпы білім беретін орта мектеп" КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Замединова А.ҚКласс. Көшімбаев әдебиеттік оқу кітаптарын,. №5 Лекция. Батырлар жыры, Халық ауыз әдебиеті – балалар әдебиетінің бастауы Қобыланды», «Қамбар». «Алпамыс батыр» жыры.

мәжхүр жүсіп көпеев мектеп президентінің сөздері, мектеп президентінің міндеттері жаңа қазақша кино, ел арна прямой эфир ютуб кім тапқыр математика 3 сынып үйге кезекке тұру құжаттары, көп балалы аналарға үй кезегіне тұру мыломойка оптом алматы, хозтовары оптом алматы барахолка 2021 жолдау тоқаев русский язык 7 класс гдз, русский язык 7 класс упражнение 301
әлеуметтік жауапкершілік уикипедия
өмірзая романы 4 тарау
менің айналамдағы әлем эссе
ойын технологиясы жоба
ахмет байтұрсынов тіл тағылымы кітабы

.
==============================================================

~~~~~ ұлпан романы толық нұсқасы ~~~~~

==============================================================
.