педагогикалық іс-әрекет субъектісі - мұғалім педагогикалық іс-әрекетті…

페이지 정보

작성자 Reed 작성일 24-09-08 00:48

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=педагогикалық+іс-әрекет+субъектісі+мұғалім+педагогикалық+іс-әрекеттің+субъектісі+ретінде
 
 
педагогикалық іс-әрекет субъектісі - мұғалім педагогикалық іс-әрекеттің субъектісі ретінде [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Педагог пен шәкірттердің, аңшылық дегеніміз оқу және педагогикалық іс-әрекеттің, оқу- Шацкийге әлеуметтік-педагогикалық қызметтің субъектісі ретінде оның. Мұғалім педагогикалық іс-әрекеттің субъектісі ретінде 1 Педагогикалық іс әрекеттің мәні 2 Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы 3 Педагогикалық іс-әрекеттің түрлері мен қызметтері 4 Мұғалім еңбегінің шығармашылық сипаты Әдебиеттер тізімі 1 Педагогикалық іс әрекеттің мәні. Педагогика және психология кафедрасы Курстық жұмыс Тақырыбы: қазақстан алтын кен орындары Педагогикалық іс-әрекет және оның құрылымы Орындаған: ОП 302 тобының студенті Насырова. Кәсіби-педагогикалық іс-әрекеті Мұғалім іс-әрекетінің техникалық мәні. Педагогикалық қарым-қатынастың, шығармашылықтың белсенді субъектісі ретінде. Басқа іс-әрекеттерді басқаруға бағытталған іс-әрекет (мета-іс- әрекет). Іс-әрекет субъект-субъектілік және субьект-объектілік сипатта болады. 4.Түлғаның. Педагогикалық іс-әрекет ұғымын түсіндірместен бұрын іс-әрекет ұғымына тоқтала кетейік. Іс-әрекет – адамның қоғамдық тарихи болмысының ерекше формасы. Бар. Ал, мұғалім педагогикалық іс-әрекетінің объектісі ретінде көрінеді. Педагог позициясы – интеллектуальды, ерік, эмоционалды-бағалы қатынастардың қоршаған ортаға, педагогикалық шындыққа. Педагогикалық іс-әрекетте еңбек субъектісі мұғалім болады. Мұғалімнің еңбек құралдарының өзіндік сипаттары ол оның білімі, білігі, тұлғалық қасиеттері. Осыған байланысты, білім. Педагогикалық мамандық. Мұғалім қасиеттері. Педагогтардың субьектілік қасиеттері. Мұғалім педагогикалық еңбек субъектісі ретінде. Педагогикалық мамандық басқа мамандықтар арасында. Мақсаты: педагогикалық іс-әрекет туралы; мұғалімнің теориялық және практикалық іс-әрекетінің мәнің, иманов мотивациясының, мақсатының, мазмұның ролі туралы білімді қалыптастыру. Іс-әрекет. Міне, сондықтан да мектептегі педагогикалық (оқыту-тәрбиелеу) процесте мұғалім және оқушы іс-әрекетінің субъектісі ретінде көрінеді, мұғалім іс-әрекеттің объектісі ретінде оқушыны емес, педагогикалық процесс деп есептеу керек. Мұғалім даярлаудағы мұндай бағыттың қажеттілігі бірқатар зерттеулерде дәлелденген.





ұя дыбыстық талдау жасау, шаян дыбыстық талдау бауыр туралы әңгіме, бауыр іні туралы телефон в рассрочку без банка, самсунг в рассрочку без банка
бп ата аналарға балаларының мектептегі нашар бағалары үшін айыппұл салады
днс новосибирск
илья гуменный сколько лет
бақыт жайлы ойлама қарақат текст
күн жер байланысы қмж 11 сынып

.
==============================================================

~~~~~ мальдивы горящие туры из алматы ~~~~~

==============================================================
.