ұл баламен қыз бала сыйластығы - қыз және ұл баланың қарым қатынасы.

페이지 정보

작성자 Birgit Blount 작성일 24-09-07 00:03

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=ұл+баламен+қыз+бала+сыйластығы+қыз+және+ұл+баланың+қарым+қатынасы.
 
 
ұл баламен қыз бала сыйластығы - қыз және ұл баланың қарым қатынасы. [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ұл бала мен қыз бала арасындағы сыйластық туралы түсініктерін қалыптастыру; өзара сыйластық қарым-қатынастарын дамыту; инабаттылыққа, достыққа, сыйластыққа тәрбиелеу. Көрнекілігі:дәптер, оқулық, үнтаспа, екі плакат, маркер Сабақтың барысы: І. Шаттық шеңбері «Біз-туған ел баласы» сөзі: Қ.Ыдырысов, әні:К.Қуатбаев ІІ. Әңгімелесу. Ұл бала мен қыз баланы бір – бірін шынайы құрметтеп, қастерлей білуге баулу, өзара сыйласымдылықты, достық қарым – қатынасты қалыптастыру; балалардың бойында әдептілік қасиеттерді дамыту. Талғаммен киінуге, әсемдікке, сұлулыққа құштарлығын арттыру, эстетикаға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Пікірталас. Қазақ отбасында қыз бала тәрбиесіне ұл бала тәрбиесіне қарағанда, біраз ерекшеліктердің бар екенін білеміз. Себебі, бүгін отбасында еркелетіп ұстап отырған қыз балаларымыз күні ертең бойжетіп өскен соң, өзге шаңырақтың түтінін түтетіп, ошағының отын жағатын әйел, асхат аймагамбетов новая должность ана болатынын айтсақ та жеткілікті. 2-бала. Ұл бала мен қыз бала арасындағы сыйластық туралы түсінік қалыптастыру.Оқушылардың өзара сыйластық қарым қатынастарын арттыруДостыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақ мақсаттары. Мысалы: Қыз бала: әдепті, сұлу, нәзік инабатты, ақылды, әдемі, мейірімді, ұқыпты т. б Ұл бала: әдепті, батыл, ержүрек, қайратты, шыдамды, әділ, ақылды, бір сөзді т. б. Дәйексөз: «Ел ұлымен берік. Оқушылардың ұл бала мен қыз бала арасындағы сыйластық қарым қатынастарын дамыту мақсатында шығармашылық жұмыс ұйымдастырылады. Ұл бала мен қыз баланың бірін бірі сыйлауға дағдыландыру үшін төмендегі жағдаяттар талданады: Өз ойларыңды еркін жеткізе алғандарыңа қуаныштымын. Сыныпта досына, ол ұл болсын, не қыз. 1.Ұл бала мен қыз баланың өзара сыйластығы туралы не айта аласыңдар. 2.Қыз бала мен ұл баланың достығы дегенді қалай түсінесіндер. Ұл бала мен қыз бала арасындағы сыйластық туралы түсінік қалыптастыру.Оқушылардың өзара сыйластық қарым қатынастарын арттыруДостыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақ мақсаттары. Исамалиева Хадиша бастауыш сынып мұғалімі Боран Нысанбаев атындағы орта мектеп Атырау қаласы Сабақтың тақырыбы: Ұл бала мен қыз бала 3-сынып Мақсаты: Балалардың «сыйластық», «достық» құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту. Міндеттері: ұл бала мен қыз бала арасындағы сыйластық туралы түсінік қалыптастыру; өзара сыйластық қарым – қатынастарын дамыту; инабаттылыққа, достыққа, сыйластыққа тәрбиелеу. Көрнекі құралдар: үнтаспа, дәптер, оқулық, екі. Ұл баламен «еркекше» сөйлесу де қиын емес. Ал қыз балаға келгенде кез келген әкенің тосылары белгілі. Ал сенімділіктің ұл бала болсын, қыз бала болсын, не беретінін жақсы білсеңіз керек. Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары). ұл бала мен қыз бала арасындағы сыйластық туралы түсінік қалыптастыру.Оқушылардың өзара сыйластық қарым қатынастарын арттыру. Сабақ мақсаттары. Барлық оқушылар: оқушыларды қыздың нәзіктігін, ұлдың батылдығын ажырата білуге үйренеді. Оқушылардың басым бөлігі: оқушыларды сыртқы сұлулықты дұрыс түсіне біле. Кейбір оқушылар. Исамалиева Хадиша бастауыш сынып мұғалімі Боран Нысанбаев атындағы орта мектеп Атырау қаласы Сабақтың тақырыбы: Ұл бала мен қыз бала 3-сынып Мақсаты: Балалардың «сыйластық», «достық» құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту. Міндеттері: ұл бала мен қыз бала арасындағы сыйластық туралы түсінік қалыптастыру; өзара сыйластық қарым – қатынастарын дамыту; инабаттылыққа, достыққа, сыйластыққа тәрбиелеу. Көрнекі құралдар: үнтаспа, дәптер, оқулық, екі. Ұл бала мен қыз бала арасындағы сыйластық туралы түсінік қалыптастыру; өзара сыйластық қарым – қатынастарын дамыту; инабаттылыққа, достыққа, сыйластыққа. Сабақтың мақсаты: Ұл бала мен қыз бала арасындағы сыйластық туралы түсінік қалыптастыру. Оқушылардың өзара сыйластық қарым – қатынастарын дамыту. Ойланайық, пікірлесейік Ұлдарға сұрақ: 1.Қыздың көркі не? 2.Қыз баланы неге өмір гүлі дейді? 3.Қызға қандай қылық жараспайды? 4.Өзіңе қыздардың қандай мінезі ұнайды? Қыздарға сұрақ: 1.Ұлдарға қандай қылық жараспайды? 2.Саған ұлдардың қандай мінезі ұнайды? 3 «Атадан жақсы ұл туса, еленің туры болады» дегенді қалай тұсінесің? 5.Ұл бала үшін қасиетті барыш деп нені айдар едің? Қыз бала мен ұл баланың сыйластығы Құрметті қолданушы, Назар аударыңыз: Сізге «Зияткерлік олимпиадаға» доступ берілді.



орта азия жазба ескерткіштері [Читать далее...]

Орта азия түркі әдеби тілі Admin бұл тілдегі мұралар — әр алуан орта ғасыр ескерткіштері. Кредиттік оқу жүйесінде студенттердің өзіндік жұмысына аса көңіл бөлінеді. Сондықтан оқу процесін әдістемелік қамтамасыз етудің, дәрістерді белсенді және а. Стратегиялық болжам: Алпауыт мемлекеттер, Қазақстан және Орта Азия" деген Орталық Моңғолияда (Г.Рамстедт) руникалық жазба ескерткіштерінің ашылуы және. Орта азия түркі әдеби тілі Admin бұл тілдегі мұралар — әр алуан орта ғасыр ескерткіштері. Орхон – Енисей ескерткіштерінің зертелу тарихы ХVII ғасырдың екінші жартысынан басталады. Ең алғаш рет (1662ж.) Орхон – Енисей жазуы жөнінде хабар берген адам – Амстердам қаласының бургомистрі Н.Витзен. 1697 жылы Тобыл қаласының бояры. Орта Азия — Азия құрлығының Қырғызстан, Өзбекстан, Тәжікстан, Түрікменстан Республикалары мен Қазақстанның оңтүстік облыстарының жерлерін қамтитын аймақ. Абай өзінің «Біраз сөз қазақтың. Орталық Азия деп аталатын саяси географиялық аймаққа кіретін мемлекеттер: Орталық Азия туралы мәліметтер кездесетін жазба деректер. Кейстің мақсаты. «орта Азиядағы архитектуралық ескерткіштер» тақырыбына жазбаша формада схема құрастыру Орындау барысы: 1. Архитектуралық ескерткіш: анықтама беру. 2. Ескерткіштерді түрлік тұрғыдан жіктеу. 2.1.Архитектуралық ескерткіш – жоспарлары түрде салынып, басты құрылыстар рельф және өрнекті қыштармен әсемделетін зәулім сарайлар. 2.2. Ескерткіштерді түрлік тұрғыдан жіктеу – ескерткіштердің аса көп мөлшерде кездесетіндігінен, олар әр түрде бөлінеді: 1. Архитектуралық 2. Мемориалдық құрылыс 3. Мемориалдық мүсін 4. Қолөнер ескерткіштері Кейсті жүргізу тәртібі 1. Кейс тақырыбы бойынша теориялық материалдарды оқып игеру. 2. Топты үш топшаға бөлу. Көне түркі жазба ескерткіштері табылған аймақтарға Сібірдегі Енисей, Лена өзендерінің аңғарлары, Моңғолиядағы Орхон, Онгин, Селенга өзендерінің алқабы. Орта Азия түріктерінің тілінде жазылған нұсқалардың аса ірілері қатарына Қожа Ахмед мамлук қыпшақтары тілінде туған («Көне қыпшақ жазба ескерткіштері»). Эволюционировавшим около двухсот лет», Енисей, Орхон және талас жащуы сонау табғаш іргесінен асталып, орта Азия мен Венгрия жеріне дейін тарап, кең жайылған. Шығыс Түркістан ескерткіштеріне Тұрфандағы көне құрылыстың қабырғасында жазылған 4 жазу, үңгір ғимараттарындағы 2 жазу, Миран мен Дуньхуандағы қағазға түсірілген бірнеше ірі мәтіндер, қоладан жасалған қол айнадағы жазу жатады. Ал Жетісулық деп аталған Орта Азиялық ескерткіштер тобына Талас алқабындағы құлпытастардағы, теңгелердегі, тұрмыстық заттар мен ағаш таяқтардағы 12 жазуды, ал Ферғана ескерткіштеріне жататын қосалқы тобы керамика мен металдағы 17 қысқа жазу жатады. Көне түркі мәдениетіндегі адамзат өркениетінің өлмес қазыналарының бірі баға жетпес асыл мұрасы жазудың пайда болуы мен жазба әдебиетінің байлығы. Могoилян жазба ескерткіш — Орхон өзені бойынан табылған көне түркі ескерткіші (7 ғасырдың соңы). Ескерткіш Құтлұғ (Қабаған) қағанныңбаласы Могилянға арналған, мәтінін жазған Иоллығ Тегін. Көне түркі жазба ескерткіштері арқылы қазіргі түрік халықтарының көне тілін, тарихын, этногенезін, географиясын, рухани мәдениетін, жазба дәстүрін, әдет-ғұрыптары мен дүниетанымын білуге.


жануарлар қандай өсімдіктермен қоректенеді
ай де сойле
2 айда ағылшын тілін үйрен pdf
леди макбет мценского уезда прототип
жұбанов университеті туралы мәлімет

.
==============================================================

~~~~~ электр сызбасы ~~~~~

==============================================================
.