қырық мысал идеясы - ахмет байтұрсынов қырық мысал кітабы

페이지 정보

작성자 Belinda 작성일 24-06-01 04:02

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
қырық мысал идеясы - ахмет байтұрсынов қырық мысал кітабы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мемлекет және қоғам қайраткері, түрколог-ғалым, ақын, аудармашы Ахмет Байтұрсынұлының алты томдық шығармалар жинағының І-томына «Қырық мысал» (1909, 1913, 1922), «Маса»(1911, 1922) жинақтары және «Қазақтың бас ақыны» (1913), «Әдебиет танытқыш» (1926) атты іргелі ғылыми зерттеулері еніп отыр. Жинақ бұған дейін жарық көрген басылымдармен салыстырылып, кезінде кеткен мәтін ішіндегі кейбір қателер түпнұсқа бойынша түзетіліп, қалпына келтірілді. А.Байтұрсынұлының шығармашылық мұрасы тәуелсіздік кезеңдегі қазақ ғылымына аса қажет екені айқын. Кітап ЖОО студенттері мен оқытушыларына, ғалым-зерттеушілерге, жалпы әдебиет сүйер оқырман қауымға арналған. УДК 821.512.122 ББК 84 Қаз-7. Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынов «Қырық мысал»,«Маса» жинақтары. Сабақтың мақсаты: білімділік — оқушыларға А. Байтұрсыновтың қазақ әдебиетіндегі орнын айту, аудармаларына шолу. Ахмет байтұрсынов қырық мысал кімнен аударды Ахмет байтұрсынов сапалы суреті, фото, логотип, эмблема. ахмет байтұрсынұлы атамыздың 150 жылдығына арналған сапалы суретін pdf, jpg,. Замандастарға» дегеннен басқасының барлығы орыстың Крылов Иван Андреевич деген ақынның өлеңдерінен аударылғандар. «Қырық мысал» дейтін себебі. Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынов «Қырық мысал»,«Маса» жинақтары. Сабақтың мақсаты: білімділік оқушыларға А. Байтұрсыновтың қазақ әдебиетіндегі орнын айту, аудармаларына шолу, «Қырық. Қырық мысал идеясы, ахмет байтұрсынов қырық мысал кітабы Қырық мысал» негізінде). Ахаң туралы: «Сан салалы ғалым Ахмет Байтұрсынұлы туған тілдің, туған мәдениеттің басында тұрды. Туған тілдің әдеби нормасын жасады. А.Байтұрсынұлы осы әйгілі «Қырық мысалында» И.А.Крыловтан аударған «Пустынник и медведь» мысалының атауын «Кісі мен аю» деп аударады да, өлең мәтінінде «пустынник» сөзінің қазақшасын «жеке-тақ» деп алады. Мысалдарға жүгінелік: «Жеке-тақ жапан түзді қылды тұрақ» «Жеке-тақ қапаланды жалғызсырап» «Жеке-тақ әңгімеге жоқ кісі еді» «Сонда оған аю айтты: «Жеке-тақ жан! Айтайын мен бір ақыл, құлағың сал!» «Жеке-тақ жолдасының тілін алды». «Қорылдап ұйықтап кеткен жеке-тақтың» «Ұрған тас дәлдеп тиді Жеке-таққа». Арада бір ғасырдан астам уақыт (112 жыл) өте келе мәлім болғандай, Ахмет Байтұрсынұлының Иван Крыловтан өлең түрінде аударған қырық мысалы баспадан кітап (жинақ) болып шығудан бұрын тура 5 жыл «тар жол тайғақ кешіпті». Бұл жайт Алаш көсемі Әлихан Бөкейханның Красноярскі өлкелік өлкетану мұражайы қорынан табылған 5 хатының бірінен мәлім болды. Аталған өлкелік мұражайдан Әлихан Бөкейханның орыс географы, этнографы, фольклортанушы, ботаник ғалымы әрі көсемсөзші Григорий Потанинге жылдар аралығында жазған бес хаты мен бір жеделхаты (телеграмы) сақталыпты. Қырық мысал» негізінде). Ахаң туралы: «Сан салалы ғалым Ахмет Байтұрсынұлы туған тілдің, туған мәдениеттің басында тұрды. Туған тілдің әдеби нормасын жасады. А.Байтұрсынұлы осы әйгілі «Қырық мысалында» И.А.Крыловтан аударған «Пустынник и медведь» мысалының атауын «Кісі мен аю» деп аударады да, өлең мәтінінде «пустынник» сөзінің қазақшасын «жеке-тақ» деп алады. Мысалдарға жүгінелік: «Жеке-тақ жапан түзді қылды тұрақ» «Жеке-тақ қапаланды жалғызсырап» «Жеке-тақ әңгімеге жоқ кісі еді» «Сонда оған аю айтты: «Жеке-тақ жан! Айтайын мен бір ақыл, құлағың сал!» «Жеке-тақ жолдасының тілін алды». «Қорылдап ұйықтап кеткен жеке-тақтың» «Ұрған тас дәлдеп тиді Жеке-таққа». Ахмет Байтұрсыновтың өмірі мен шығармашылығымен студенттерді таныстыру, Қырық мысал, Маса жинағының мазмұны туралы түсінік беру. Қырық мысал. Өзге ұлт өкілдері қатысты. Ахмет Байтұрсыновтың 150 жылдығына орай 7 мектеп-гимназиясының. Қырық мысал» негізінде). Ахаң туралы: «Сан салалы ғалым Ахмет Байтұрсынұлы туған тілдің, туған мәдениеттің басында тұрды. Туған тілдің әдеби нормасын жасады. А.Байтұрсынұлы осы әйгілі «Қырық мысалында» И.А.Крыловтан аударған «Пустынник и медведь» мысалының атауын «Кісі мен аю» деп аударады да, өлең мәтінінде «пустынник» сөзінің қазақшасын «жеке-тақ» деп алады. Мысалдарға жүгінелік: «Жеке-тақ жапан түзді қылды тұрақ» «Жеке-тақ қапаланды жалғызсырап» «Жеке-тақ әңгімеге жоқ кісі еді» «Сонда оған аю айтты: «Жеке-тақ жан! Айтайын мен бір ақыл, құлағың сал!» «Жеке-тақ жолдасының тілін алды». «Қорылдап ұйықтап кеткен жеке-тақтың» «Ұрған тас дәлдеп тиді Жеке-таққа». Ахмет Байтұрсынов осы Қырық мысал жинағына жазған Замандастарыма деген өлеңінде: Орыстың тәржіме еттім мы салдарын, Әзірге қолдан келген осы барым. Қанағат азға деген, жоққа сабыр.



көрнекілік әдіс түрлері - жасанды көрнекілік құралдар [Читать далее...]

Көрнекілік түрлері туралы мағлұмат. 2.Көрнекілік түрлері. Негізгі ұғымдар: көрнекілік, көру, есту көрнекілігі, жинақтау. Көрнекілік әдіс – барлық пәнде сабақ сайын қолданылатын әдіс болып табылады. Әл-Фараби "Оқытудың негізгі әдісі көрнекілік" деп, оның мақсаттарын. Оқытуда қолданылатын көрнекілік әдістері. Оқыту процесінде ең көп тараған дәстүрлі әдіс– сөздік немесе мұғалімнің ауызша баяндау әдісі. Сонымен қатар, студенттерге қолдан көрнекілік жасату оларды өз бетімен жұмыс жасауға және мұғаліммен тығыз байланыста болуға мүмкіндік тудырады. Биология жөніндегі көрнекі құралдарды, білім берудің ең алғашқы, ерте кездерінде-ақ қолдана бастағаны мәлім. Педагогикада көрнекі құралдарды жүйелеудің бірнеше әдісі бар. Көп жағдайда олардың жеке түрлерінің белгілеріне (көлемі, біртүстілігі немесе әртүрлілігі, статистикалық немесе динамикалық, жекеше немесе ұйымда қолдануға арналуы және т. б.), құрастырылған затына қарай немесе дидактикалық тұрғыда топтастырылады. Сонымен, көрнекі құрал түсінігінің елеулі белгілері қандай. Первый слайд презентации. Сабақта қолданылатын көрнекілік әдісі. Изображение слайда. 2. Слайд 2: Әдіс деген сөз гректің "metodos" деген сөзінен шыққан. Метод деген ұғым белгілі ақиқатқа. Көрнекілік түрлері нешеге бөлінеді, көрнекіліктің түрлері. Көрнекілік түрлері негізгі ұғымдар: оқулық, оқулық құрылымы, көрнекілік, көру, есту көрнекілігі, жинақтау. дәріс (түйіні. Оқытуда көрнекілік әдістер. Бакылау оқыту әдісі ретінде сезімдік танымының белсенді формасы болып табылады. Бұл әдісті қолдану жан-жақты дайындықты қажет етеді; бақылаудың сызба — нұсқасын өңдеу; оқушыларды бақылау нәтижелерін өңдей білуге және оны тікелей білу тәсілдеріне ұйрету. Бұл әдістің олардың өзіндік жұмыс істей білу дағдыларына көмектеседі, танымдық, ұйымдастырушылық, тәрбиелік мәні зор. Демонстрация. Берілген әдістің сапасы видео мен техникалық құралдарды қолданумен тікелей байланысты. Видео оқыту әдісін ұйымдастыруға қатаң талаптар қояды, олар нақтылығымен, қарастырылып таңдалуымен, мақсаттығымен ерекшеленеді. Көрнекі құрал таным құралы. Көрнекі құрал оқу моделі. Көрнекі құралдарға қойылатын талаптар. Көрнекілік арқылы бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу. МОЛДАКУЛОВА КУЛШАТ Алматы қаласы Алатау ауданы «№ 152 мектеп – гимназия»КММ Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Көрнекілік әдісі-Әл-Фараби «оқытудың негізгі әдісі-көрнекілік» деп,оның мақсаттарын, тәсілдерін (түсіндіру, әсерлендіру,есте қалдыру) ұсынады. Оқу материалын меңгеру көп жағдайда оқыту процесінде қолданылатын көрнекі құралдарға және техникалық құралдарға байланысты. Көрнекілік әдісі оқытудың сөздік және тәжірибелік әдістерімен өзара байланыста қолданылады және құбылыстармен, обьектілермен. Көрнекілік оқыту және ақыл-ойды дамыту құралы болып табылады Көрнекіліктің түрлері және оны пайдалану постерлер пайдалану балалардың білімін бекітуде тиімді әдіс болып табылады. Мәліметтері – құралдар көрнекілікті күшейту мен ақпаратты меңгерудің логикалық және оқытудың мазмұнын, оны ұйымдастыруды және оқыту әдісін жетілдіреді. Сабақта қолданылатын көрнекілік әдісі. Оқыту әдістері оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жасайтын қызметі мен қарым-қатынасының тәсіл-амалдары – деген пікір айтылады оқытушы мен оқушылардың жұмыс істеу әдісі, оның арқасында. Сабақта қолданылатын көрнекілік әдісі. Сабақта қолданылатын көрнекілік әдісі. Әдіс деген сөз гректің "metodos" деген сөзінен шыққан. Метод деген ұғым белгілі ақиқатқа, шындыққа, мақсатқа жетудің жолдары деген мағынаны білдіреді. Оқушылардың таным белсенділігіне қарай (М.Н.Скаткин, И.Я.Лернер бойынша). Техникалық оқу құралдары Экрандық техникалық құралдар Дыбыстық техникалық құралдар. Экрандық техникалық құралдар Киноаппарат, эпидиаскоп, кодоскоп, ЛЭТИ, «Протон», «Свитязь», «Фильмоскоп» Бұлар шағын. Дыбыстық техникалық құралдар Арнайы жазбаларды, Оқушылардың, диктордың Радиохабарлар, мұғалімнің өз көркем сөздерін жазуға, күйтабақтағы. Көруге негізделген көрнекіліктер • Иллюстрациялар, бейнелеу өнерінің туындылары, мүсін, сәулет өнерінің шығармалары, графикалық материалдар. Көркем шығармаға пайдаланылатын көрнекіліктердің жасалу жүйесін В. В. Глубков өзінің «Әдебиетті оқыту методикасы» атты. Көрнекіліктер және оның түрлері Көрнекілік оқу материалын оқушы көңіліне оңай да, әсерлі жолмен жеткізуші көмекші құрал. Көрнекіліктің маңызы, тиімділігі неде? 1. Білім мазмұнын байыта түседі. Әл-Фараби «Оқытудың негізгі әдісі — көрнекілік» деп, оның мақсаттарын, тәсілдерін (түсіндіру, әсерлендіру, есте қалдыру) ұсынады. Оқу материалын меңгеру көп жағдайда оқыту процесінде қолданылатын көрнекі құралдарға және техникалық құралдарға байланысты. Көрнекілік әдістерін шартты түрде екі үлкен топқа бөлуге болады: иллюстрация және демонстрация. Иллюстрация әдісі арқылы оқушыларға иллюстрациялық құралдар – атап айтсақ: плакат, кесте, картина, карта, тақтадағы суреттер, үлгілер көрсетіледі. Сонымен қатар, студенттерге қолдан көрнекілік жасату оларды өз бетімен жұмыс жасауға және мұғаліммен тығыз байланыста болуға мүмкіндік тудырады. Биология жөніндегі көрнекі құралдарды, білім берудің ең алғашқы, ерте кездерінде-ақ қолдана бастағаны мәлім. Педагогикада көрнекі құралдарды жүйелеудің бірнеше әдісі бар. Көп жағдайда олардың жеке түрлерінің белгілеріне (көлемі, біртүстілігі немесе әртүрлілігі, статистикалық немесе динамикалық, жекеше немесе ұйымда қолдануға арналуы және т. б.), құрастырылған затына қарай немесе дидактикалық тұрғыда топтастырылады. Сонымен, көрнекі құрал түсінігінің елеулі белгілері қандай.


пинг понг деген не
природоохранные мероприятия в казахстане
органикалық заттарды қорек арқылы дайын күйінде қабылдайды
тербелістер
сіз үшін махаббат деген не

.
==============================================================

~~~~~ 4 пайыздық автонесие қашан басталады ~~~~~

==============================================================
.